۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

نگرانی از وضعیت میر حسین موسوی و زهرا رهنورد.

وضعیت میر حسین موسوی و بانوی گرامی ایشان بسیار نگران کننده است و من حتی مطمئن نیستم که آنها زنده باشند. شاید فردا آخرین فرصت برای نجات این دو عزیز توسط مردم از آن وضعیت بسیار نابسامان باشد. شرایط تغذیه و  بهداشت ایشان کاملا مبهم است و حتی ممکن است که آب و برق و گاز آنها را هم همچون تلفن قطع کرده باشند. سابقه نیروهای امنیتی نشان می دهد که آنها بسیار بیرحم و گستاخ هستند و خدا می داند که چه بلایی به سر میر حسین موسوی و خانم زهرا رهنورد خواهند آورد. از صمیم قلب آرزو می کنم که حکومت دچار اشتباه احمقانه ای نشود و آسیبی با آنها نرساند.

۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

آخر نوکری تا کجا؟

من بسیار کنجکاو هستم که بدانم سرسپردگی و نوکری نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی در چه حدی است و آستانه تحمل آنها تا کجا است. مثلا آیا به نظر شما نمایندگان مجلس حاضر می شوند که زمین مستراح بیت رهبری را لیس بزنند؟  یا اینکه آیا نمایندگان مجلس حاضر می شوند که به خاطر رضایت مقام عظمای ولایت و رهبری همسر و  دختر خود را یک شب به او قرض بدهند؟ آیا آنها ناموس و وجدان خود را تمام و کمال فدای نوکری ارباب می کنند؟
با توجه به چیزهایی که من تا کنون از نمایندگان مجلس دیده ام بسیار سخت است که بتوانم به سوالات بالا جواب دهم. ولی شواهد و قراین چنین می نمایاند که آنها سرسپردگی خود را بر هر چیز دیگری که به غیرت و شرف و انسانیت مربوط باشد ترجیح می دهند. حرکت اخیر آنها در مجلس چنان چندش آور و شرم انگیز بود که من دو دستی بر سر خود کوبیدم و گفتم که ای وای بر ما مردم ایران که چنین لاشه های متعفنی نمایندگان مجلس ما  هستند.