۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

اگر ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۳ نشد ، ۲۰۱۴ حتماً کار تمام است!

راستش من وقتی در ایران به دنیا آمدم تا قبل از اینکه دست و چپ و راستم را تشخیص دهم انقلاب شد و بعد از چند سال هم جنگ شد و اوضاع اقتصادی خراب شد و بعد که رسیدیم به کنکور سهمیه ای شد و بعد از رفتن به دانشگاه کار کمیاب شد و تا خواستم خانه بخرم گران شد و تا خواستم زن بگیرم مهریه ها هزار هزار شد و تا خواستم بروم شمال و جنگل را ببینم درختان کنده شد و تا خواستم در دریا آبتنی کنم پیشروی و پسروی کرد و ساحل لجن شد و تا خواستم در رودخانه ماهیگیری کنم پساب آمد و ماهیها مردند و نصیبم فقط قورباغه شد و وقتی خواستم به امریکا بیایم بلیطها یکهو گران شد و وقتی به امریکا رسیدم بحران اقتصادی شد و کار کمیاب شد و حالا هم که تازه امیدوارم چند سال دیگر نفسی به راحتی بکشم قرار است دنیا تمام شود!!!!

به نقل از یکی از وبلاگهایی که می خوانمش:
"پیش‌تر از قول مایاها و دانشمندان ناسا نوشتم که ممکن است ۲ یا ۳ سال به پایان زندگی در زمین مانده باشد! اما حال می‌خواهم از قول یک پروفسور آلمانی شاغل در دانشگاه کمبریج به نام Nicholas Boyle بگویم که ممکن است، تاریخ مرگ تا ۲۰۱۴ عقب برود!



این پروفسور آلمانی کتابی دارد با عنوان:

“۲۰۱۴: How to Survive the Next World Crisis“

و در آن با اشاره به پیامدهای فاجعه‌بار رشد جمعیت، نوشته است: “دنیا در حال ورود به یک بحران جهانی بسیار شدید و بی سابقه در تاریخ است که در واقع عواقب بسیار بد و طولانی مدت بحران اقتصادی بین‌المللی کنونی است.”
چنین است که او سال ۲۰۱۴ را آستانه‌ی ظرفیت پذیرش کره زمین دانسته و آن زمان را پایان دنیا معرفی کرده است."

پایان نقل قول: لینک نمی دهم چون طرف آدم حسابی است و شما اعتبار ندارید می زنید وبلاگ بنده خدا را داغان می کنید!!! :)

۳ نظر:

  1. yare hamishegi ...
    AZA.JOON

    arash matne kamelesh ine az weblogi ke nemikhai daghoon she :D ?!!!!
    به نظر می‌رسد اگر عده‌ای از آدم زمینی ها هم بتوانند جان سالم از ماجرای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بدر ببرند، در ۲۱۱۰ خفتشان گرفته شده و به پایان خط خواهند رسید. زیرا به اعتقاد پروفسور ۹۵ ساله‌ی استرالیایی – فرانک فنر – نژاد بشر به دلیل تغییرات آب و هوایی تا ۱۰۰ سال دیگر منقرض می شود! فنر می‌افزاید: این فرآیندی برگشت‌ناپذیر است که با نخستین نشانه‌های بروز تغییرات آب و هوایی آغاز شده است. در حقیقت از زمانی که عصر “آنتروپوسن ” (Anthropocene) آغاز شده است، تغییرات آب و هوایی
    چنان تأثیر مخربی بر زمین نهاده... ...

    dadashe koochiket ... alireza :D

    پاسخحذف
  2. democraciye ma chi mishe,
    mizanim site ro daghon mikonim ba dhalet gerefte mishe ha, pas khodet mese bacheye sar be rah bede berim bebinim onja ro

    پاسخحذف