۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

آگهی زوج یابی


دختری هستم 21 ساله. قد بلند, خوشگل, پولدار, کدبانو, سیتیزن امریکا, مدرک فوق لیسانس, یک پرده گوشت زیر پوست, سفید کریستال, زیر بغل بدون بو, مورچه بکسباد, موی بور و چشمان سبزآبی با دماغ مدل جدید سربالا. دنبال پسری هستم قدکوتاه, خپله, بی سواد ترجیحا دیپلم و یا پایین تر, بی پول, بیکار, سیاه ذغالی, بد بو, بی کلاس و صورت تصادفی. کلیه مخارج نقل و انتقالات به امریکا نیز به عهده من می باشد.
متقاضیان می توانند در ساعات اداری به سفارت امریکا در ابوظبی مراجعه کرده و درخواست کتبی خودشان را به همرا ه عکس و دیگر مدارک به اداره پذیرش امور شادمانی تحویل دهند.

۳ نظر:

  1. احمدمیناهستم شیرازی اصیل دانشجوی دندانپزشکی خیلی بد شد این مشخصاتو که دادی من دقیقابرعکسشم.اگه یه وقت کاری داشتی زنگ بزن 09368749696 یا 09173870283 یکیش ماله مریضامه!

    پاسخحذف
  2. سلام دوست من همان طوري كه تقاضاكرده بوديد به بچه قد كوتاه وبد قيافه من ام اگرخواسته باشيد به شماره 0785056204 پيام ارسال كنيد

    پاسخحذف
  3. اتفاقا کیرم همین مشخصاتو داره
    اگه دوست داری بیا بکنمت اخرشم بهت بولتو بدم.. میای؟؟!

    پاسخحذف