۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

آیا لیس زدن بستنی توسط یک زن جایز است؟

در پی استقبال مردمی از فتاوی گرانقدر جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حضرت آیت الله العضمی آرش گادوین دامش حفاظاته به حضور ایشان شرفیاب شدیم تا سخنان گوهر بار ایشان  در مورد مبحث حجاب و عفاف زن را به گوش جان بشنویم.

خبرنگار: استاد گرامی اولین سوالم را به این صورت مطرح می کنم که اصولا برای چه عفاف و حجاب در جامعه لازم است.

استاد گادوین: قبل از اینکه به سوال شما پاسخ دهم لازم می دانم یادآوری کنم که اطاعت از فتاوی من واجب شرعی است و کسانی که از من تقلید نکنند معاند هستند زیرا که من تنها مرجعی هستم که دامم توسط سربازان گمنام حفاظت شده است در صورتی که دام دیگر مراجع حفاظت شده نیست. اما در مورد سوال شما باید بگویم که اصولا زن سرچشمه الطاف الهی است و دامن زن همچون دامن طبیعت ممد حیات است. همانگونه که پوشش گیاهی طبیعت به آن حیات می بخشد پوشش زن نیز حیات و دوام بشری را در جامعه تضمین می کند. بدن برهنه زن همچون گدازه های داغ مرکز کره زمین است که حیات و سلامت بشری را نابود می کند.

خبرنگار: استاد گرامی آیا حجاب زن با طبیعت در ارتباط است؟

استاد گادوین: بله همین طور است و گواه آن نیز عادات ماهانه زن است که همچون گردش ماه به دور کره زمین است. پس آن ابلهی که می آید و می گوید که آن مرمر سینه بلرزان بلرزان و آن زن نادانی که می آید و سینه های نیمه برهنه خود را می لرزاند در واقع دستور لرزاندن بخشی از کره زمین را صادر کرده اند که نتیجه آن  زلزله بم می شود و گناه تمام کشته شدگان آن حادثه نیز به گردن آنها می باشد.

خبرنگار:  استاد گرامی آیا سیگار کشیدن زن جایز می باشد؟

استاد گادوین. خیر. سیگار کشیدن زن جایز نمی باشد زیرا سیگار همچون آلت مردانگی است و به داخل دهان بردن و بیرون آوردن آن توسط یک زن افکار شنیعی را در ذهن  نامحرم ایجاد می کند و باعث جذب او می شود. اصولا لمس هر شیئی که تمثال آلت مردانگی است توسط زن جایز نمی باشد. حتی احتیاط واجب است که موز و خیار و دیگر میوه های شنیع را فقط با دو انگشت خود بگیرند و نباید انگشتان خود را دور آن حلقه کنند. گرفتن میوه های دراز توسط دو دست توسط یک زن مکروه است. در ضمن گاز زدن خیار و یا موز درسته توسط زن جایز نیست و باید حتما آن را خرد کرده و سپس مصرف نماید.

خبرنگار: آیا لیس زدن بستی توسط یک زن جایز است؟

استاد گادوین: خیر. به هیچ وجه چایز نیست زیرا زبان زن هرگز نباید توسط نامحرم دیده شود. لیس زدن بستنی چوبی و یا آبنبات چوبی توسط یک زن از گناهان کبیره محسوب می شود. اخیرا دشمنان خارجی اسلام آبنبات هایی را به کشور وارد کرده اند که تمثال مردانگی می باشد تا توسط آن زنان کشورمان را مفسده کنند. من از همین تریبون استفاده کرده و به آنها می گویم که آخر ای الاغ تو خودت به خواهر و مادر خودت اجازه می دهی که این آبنبات های دراز را لیس بزنند؟
البته یک زن در زیر چادر خود و یا در یک فضای بسته و به دور از چشمان نامحرم آزاد است که هر چیزی را که می خواهد لیس بزند.

خبرنگار: آیا نگهداری حیوانات خانگی مجاز می باشد؟

استاد گادوین: اگر زن تنها در خانه باشد احتیاط واجب آن است که هیچ حیوان مذکری در خانه نباشد مخصوصا قاطر و الاغ نر که دیده شدن آلت آنها توسط یک زن از گناهان کبیره است. شنیده ام که در سرزمین کفر زن های مفسده به فرج خود کره و عسل می مالند و سپس سگهای نجس را وا میدارند که آن را لیس بزنند و از این راه شهوانی می شوند. سپس آن سگ با همان زبان خود صورت بقیه ساکنان خانه را هم لیس می زند. آنها سگ را برای همین منظور به کشور ما هم وارد کرده اند و می خواهند که زنان و دختران ما را هم به فساد بکشانند. ولی خوشبخنانه دستور صریح وجود دارد که سگ نجس است و نباید آن را نگهداری کرد.

خبرنگار: آیا پوشش کامل مردان نیز واجب است؟

استاد گادوین:  بله واجب است. برخی از مردان خیال می کنند که پوشش یعنی اینکه فقط آلت خود را بپوشانند و دیگر نمی دانند که بسیاری از اعضای دیگر بدن مرد نیز می تواند یک زن را تحریک کرده و او را مفسده کند. به عنوان مثال پوست آرنج یک مرد شبیه پوست بیضه می باشد و اگر شما دست خود را صاف کنید و به پشت آن و به پوست برآمده آرنج بنگرید می بینید که کمی برآمده می شود و اگر آن را بگبرید و بکشید همچون پوست بیضه تغییر شکل می دهد. یا مثلا موهای پای یک مرد مثل موهای اطراف آلت تناسلی وی می باشد و باعث تحریک و فساد زن می گردد. بنابراین پوشش تمامی بدن یک مرد نیز واجب است.

خبرنگار: با سپاس از آن مقام معظم که وقت گرانمایه خویش را در اختیار ما قرار دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر