۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

جواب خواب نوشته

دوست عزیز ناشناس

این اصلا کار درستی نیست که آدم در وبلاگ یک نفر دیگر مطلب بنویسد. من نمی دانم که تو از کجا این اطلاعات را در مورد من بدست آوردی و زیاد هم برایم مهم نیست که بدانم. ولی بهرحال پسورد وبلاگم را عوض کردم تا دیگر نتوانی به آن وارد شوی.
ساعت پنج و بیست دقیقه هم به آن محلی که گفتی نرفتم. گرچه برایم واقعا عجیب است که تو چطور در مورد آن محل می دانی ولی هرکاری کردم نتوانستم دچار این حماقت شوم و خودم را بازیچه دست تو کنم.

اگر دوست داری برای خودت یک وبلاگ درست کن و مطالبت را آنجا بنویس. آنگاه دیگر نیازی نداری وانمود کنی که ضمیر ناخودآگاه من هستی و من هم می توانم نظر خودم را در مورد مطالبت بنویسم.

راستی تو که آینده من را میبینی جطور نتوانستی متوجه شوی که من به آن محل نمی روم؟ در ضمن من آن دو خاطره ای که مربوط به سقف آشپزخانه و تاکسی است را تا بحال برای صدها نفر تعریف کرده ام و اصلا از اینکه کسی آنها را بداند تعجب نمی کنم.

راستش فقط با گفتن ماجرای زری خانم و آن دماسنج من را کمی گیج کردی. من اصلا نمی فهمم که تو چگونه از آنها خبر داری چون اصلا یادم نمیاید که در مورد آنها با کسی صحبت کرده باشم.

بهرحال دیگر نمی توانی چیزی در این وبلاگ بنویسی و اگر حرفی داشتی برایم ایمیل بزن.

دود

۴ نظر:

  1. دیدین گفتم ;)

    پاسخحذف
  2. تو زندگی من هم چند باری از این اتفاقات تخیلی رخ داده که من اصلا نمی تونم درک کنم که چطور از اون حوادث جون سالم به در بردم
    ولی این اتفاقات باعث شده که من حس کنم باید توی زندگیم یه سری کارهایی رو انجام بدم ، خیلی چیز ها رو یاد بگیرم و بر خیلی چیزها تاثیر بذارم و وقتی این وظایفی رو که بر دوشمه انجام دادم اونوقت دیگه وقت رفته و تا قبل از انجام وظایفم از من در برابر خطراتی که تو زندگی منو تهدید می کنه محافظت میشه.

    موفق باشی.

    پاسخحذف
  3. چرا پسووردتو عوض کردی ، فکر نکن اونارو برای تو نوشته بود ، اگه میخواست برای تو بنویسه به قول خودت بهت ایمیل میزد ، من فکر می کنم که اون میخواست که ما هم مطالبشو بخونیم.
    تازه یه چیزی رو یادت رفته ، وقتی که خوابی اون به تمام اطلاعات مغز تو دسترسی داره و قاعدتا امشب که بخوابی میتونه پسووردتو بدست بیاره
    ما هم میتونیم امید داشته باشیم که بعدا باز هم شاید یه پست دیگه ازش ببینیم

    >>..::زیاد جدی نگیر::...<<

    پاسخحذف
  4. اين ضمير ناخود آگاهته كه تايپ ميكني وقتي خوابي؟
    ميشه توضيح بدي گيج شدم؟

    پاسخحذف